Celebration.

Fortfarande rätt trött, hade tänkt mig en snabb powernap följt av gymmet för att piggna till inför kvällen. Men gymmet stängde tidigare än jag trodde..buhu. Hur som helst, en kalldusch piggade upp mig, och såklart en massa peppande partymusik! Nu börjar magen kurra igen efter all tårta,så nu ska jag slänga i mig nåt innan jag drar ut i partynatten...!!
image710 image719 
 image721

Update: Kul kväll igår! Bilar och öl, det är grejer det,right Ida? Haha. Träffade som oftast Idas kille men även Magnus,en flirt jag hade för tre år sen..söt pojke det där:) 
Vaknade som alltid tidigt imorse, halv nio..och kom hem halv fyra igår kväll! Så jag gick upp och åt frukost för att sedan gå och lägga mig igen. Nu har jag vaknat till någolunda liv och ska ge mig ut på promenad tänkte jag, och köpa med mig mat hem. Gå ut i solen med 
Puddle of Mudd i lurarna och drömma om min nya lägenhet låter otroligt lockande just ni,hihi!


Postat av: Hanna

så lovely söt klänning! hoppas du får det kul! kram Hanna! :)

Postat av: Sandiebelle

Söt är du och fina bilder ;)

2007-05-27 @ 23:30:43
URL: http://sandiebelle.webblogg.se
Postat av: Karin

lovely:)

2007-05-28 @ 20:01:49
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback