What a week!

Vaknade klockan sju imorse, jag har inte kunnat sova ordentligt en endaste dag denna vecka,haha. Men iaf, med en bebis i familjen är jag inte den enda som vaknar tidigt, så efter en lång frukost bar vi oss iväg till min lägenhet för att ta fler mått,kolla tvättstugan, källarföråd osv. Vi var där vid halv tio & kom väl därifrån runt tolv. Ingen av oss ville gå, hela lägenheten är så inbjudande,ljus och full av bra energi :) Jag tog lite kort och delar med mig av min gata & min port. Är det inte underbart fint?
Vi satte oss därefter på Himlavalvet och mumsade sallad,paj och solljus. Jag tror jag lurades av blåsten, för jag tyckte inte det var sådär jättevarmt,men nu när jag duschade upptäckte jag att det nog inte blir någon urringning ikväll,haha..

Nu ska jag göra mig i ordning inför kvällen(så gott jag kan röra på mig här inne,mitt rum börjar intas av IKEA-kassar & banankartonger). Ida och jag ska fira min lägenhet och som Samantha säger "Our usual faboulusness".

Ha en superkväll,tjejer & killar!

image747image743 image746 
Min fina bränna,dagens outfit + kvällens outfit.

image744 image745
Min älskling gömmer sig där inne!

Postat av: AmandaB

Aj aj. Man bränner sig alltid. Jag gjorde samma misstag igår när jag var ute och red, blev dock bara lite röd på axlarna.


Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback