Torsdag.

Idag är jag ledig så snart bär det av in till stan för kika lite. Högst upp på prioriteringslistan står bikini & solglasögon. Vet att jag sagt att jag inte gillar piloter,men...ett par sådana ska väl varje glasögonsamling innehålla,hihi? Jag ska köpa upp mig på ett par böcker också inför semestern.
Sen i eftermiddag måste jag ta itu med kaoset på mitt rum. Det är banankartonger,svarta soppåsar och IKEA-påsar överallt! Och stora kläd- och tidningshögar. Jag vet liksom inte riktigt vart jag ska börja. Pappa frågade om jag verkligen använder alla mina kläder någongång under en vecka. Det stämmer väl inte riktigt,men...man vet ju aldrig vad man kan behöva- så jag kan inte börja packa kläderna förrän...typ dagen innan flytten,haha.

image804 image805  image810

Update: Jag hittade allt jag ville- precis lagom till att regnet kom! Nu blir det lunch i form av blodpudding,mums. Sen är det projekt "tömma rummet"..!
En liten fundering bara...hur kommer det sig att alla telefonförsäljare pratat göteborska? Den där underbara dialekten gjorde nästan att jag köpte en ny mobil...igen. Whoa - jag smälter...

Postat av: Hanna

åh! så mys! :)


Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback