The key to my heart.

Å hej..Jag känner mig helt utmattad,både fysiskt och psykiskt.Den här veckan har helt klart gjort mig sjuk. För en vecka sen var jag & kollade på en lägenhet och nu har jag snart nycklarna.  Alla mixade känslor gör mig helt snurrig,haha. Idag var vi på IKEA och skulle börja köpa in småsaker, men såg att stolarna jag kikat på innan hade världens reapris. Från 595:- till 199:-! Och nu har jag varit och sagt upp mitt medlemskap på gymmet. Har varit medlem där i flera år nu så det kändes lite ledsamt när killen sa "Så nu lämnar du oss..!" Det blir bara mer och mer påtagligt - jag ska faktiskt flytta hemifrån!!

Nu ska jag äta lite fruktsallad och varva ner. Har som sagt varit en mycket händelserik vecka & jag har mycket att smälta. Ochikväll ska vi ut och skåla för mig & min underbara lilla lägenhet


image735 image734image731

Blev två ombyten idag..haha.

Update: Kom fram till att jag inte orkar dricka drinkar ikväll, ska vila upp mig framför teven med Johanna & Fellis ist. Imorgon däremot,party party! :)

Postat av: Schmitten

Efter en så stressig vecka borde du ju ta och koppla av ju... Ta en soft kväll...

2007-06-01 @ 16:51:47
Postat av: Jennie

fina outfits :)

Postat av: Crazypill

gött med en lgnht!

2007-06-01 @ 20:22:03
URL: http://crazypill.blogg.se
Postat av: caroline

grattis till lägenheten!

2007-06-01 @ 23:12:26
URL: http://imagine.webblogg.se
Postat av: Matilda

jättesnygga outfits!

2007-06-02 @ 08:32:02
URL: http://miliz.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback