Proud to be me.

Självklart att värdet skulle bli sämre lagom till min lediga dag! Jag vaknade runt åtta, åt frukost och begav mig ut i vad jag trodde var solen. Men,haha,det var inte alls skönt och det blev en väldigt kort stund i parken. Hm. Så gick hem igen och rensade lite papper, kollade lite inför flytten och gosade med Fellis (som jag nu inte kommer få se på en vecka!!) När de åkte iväg runt tolv drog jag med syrran till Polishuset för att hämta upp mitt pass och därefter ta en lunch på stan. Köpte två par shorts,två tees och ett par söta skor med peeptoe.

image758 image759 image760

Plockade upp tre banankartonger på Vivo som jag redan fyllt. Syns dock inte på rummet att något försvunnit,haha...Känner mig nöjd med dagen, har fått mycket gjort. Och ikväll blir det film och mys med syster som sover över. Hon har körlektion vid St Eriksplan imorgon kl 07.00 och jag tackar inte nej till frukostsällskap,det är jag inte direkt bortskämd med,haha!


Postat av: Karin

å jättesnygga toppar:) ha en fin dag! här är bara 10 grader iskallt och moln:(

Postat av: Hanna

åh! så söta tees! så fina! :)

2007-06-14 @ 15:45:34
URL: http://lilyrose.webblogg.se
Postat av: hedvig

oj vilka supersöta tees! vart har du köpt dem? :)
& föresten, jag trodde jag var den enda som älskade "dunka mig gul & blå" hahaha :P

2007-06-16 @ 17:09:20
URL: http://heddies.blogg.se
Postat av: Malin

Karin,Hanna: TACK! :)
hedvig: Haha,den är jobbigt bra:P Jag har köpt de på Cubus - två för 149:-! :)

2007-06-17 @ 17:04:38
URL: http://justmoi.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback