Prinsessa!

Vilken vacker dag det har varit idag. Jag har äntligen,efter över ett halvårs jobbigheter fått iordning på mina tänder. Så otroligt skönt att allt är färdigt nu! Var hos tandis på lunchen. Andra halvan av dagen var dock hemsk. Fann min gubbe död i sin säng, inte helt oväntat,men nog så obehagligt ändå. Tack och lov för allt stöd man får när man är med om något sånt. Väldigt många kollegor ringde och sa att dom fanns om jag behövde prata. Många tankar som snurrar i huvudet, men nu känns det ändå bättre. Är barnvakt till Ellen ett par timmar och jag kunde inte tänka mig en bättre kväll just ikväll. Hon sitter i sin sittstol här bredvid och jag spelar lite Astrid Lindgren-visor. Hur mysigt som helst, och hon får mig verkligen att bli varm av kärlek!


image750 image751

Min lilla prinsessa!

Postat av: Anonym

:o vadå din gubbe?!din pojkvän eller vad?:o skriv svar i nästa inlägg(:

2007-06-05 @ 16:36:08
Postat av: Hanna

så söt så! hemma nu! massa kramar/ Hanna! :)


Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback