Manic Monday.

Guud så skönt det ska bli att vara ledig imorgon! Det är jag mer än förtjänt av efter att ha jobbat hela denna fina helg. Jag hämtade upp paketen idag och blev nöjd med innehållet! Kunde inte låta bli att skicka efter denna CC Skye-imitation i rosa. Gudomlig!
Nu blir det middag, hembakad pizza och en Beck-film. Orkar inget annat,haha. Och imorgon far pappa,Hanna + bebis till Österike i en vecka. Så en veckas lugn och ro väntar!


 

image756 

image757


Varför varför varför måste jag tokälska "
Dunka mig gul och blå"???


Postat av: Hanna

så sött så! :)

Postat av: Emma

riktigt sött armband. Jag vill också ha ett sånt fint i sommar :)

2007-06-16 @ 18:32:41
URL: http://heatherrock.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback