Gull-Ellen!

Jäktade efter lite om och men iväg till landet direkt efter jobbet igår, och hade en jättemysig kväll. Hade saknat lillasyster så mycket att det blev en hel del gos. Eftersom vädret inte var nå vidare idag beslöt jag mig för att ta bussen redan klockan tolv. På timmarna mellan då och nu har jag lyckats tömma hela mitt rum, med undantag teve,säng + dator. Plus en veckas kläder i en resväska. Jag är sjuukt stolt över mig själv,haha.


 

image815  image817 
image820 image821

Nu kallar snart duschen och drinkarna. För vad är den perfekta helgen utan en riktig partynatt? :)

Postat av: Schmitten

Din syster e ju bara föör sööt.. Om du finna dig själv ha tid så kan du ju slå en signal... Hoppas det går bra att flytta!!! kram

2007-07-03 @ 00:51:12
Postat av: Hanna

na! gud så söt hon är! :)


Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback