Soooommar!

Och så var ännu en semester till ända..snart i alla fall. Kom precis hem från landet där jag har haft det otroligt mysigt. Åkt in till Norrtälje och fikat, plockat hallon & smultron och grillat. Vi tog ett kvällsdop igår och det har visst gjort att jag känner mig helt mör i kroppen. Jätteont i halsen och säkert feber! Om jag inte tuppar av innan är kvällsplanen att gå på Kajsas systers trettioårsmiddag/-fest. Så nu innan...vila och dricka té!

Bjuder på lite sommarbilder från landet.

image845 image848 image846
image850 image852 image851

Postat av: Maria

mysiga bilder! :)

Postat av: camilla

myysigt :D

2007-07-31 @ 08:22:56
Postat av: Johanna

Hoppas att du mår bättre ! Drick mycket och vila-Musses ordination :)

2007-07-31 @ 09:39:25
URL: http://justmoi.blogg.se
Postat av: Hanna

så söt så! ha det så bra! kram Hanna! :)

2007-08-01 @ 20:23:50
URL: http://lilyrose.webblogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback