Resfeber..??

Imorgon bär det av till Alanya och idag har jag föreberett så gott det gått.  Den här resan kommer säkert bli rolig,har inte direkt hunnit bygga upp några förväntningar utan det får bli som det blir. Vi har ju gjort tre resor hittills och alla har varit roliga, inget slår dock Ayia Napa,haha.
Pappa kom hit imorse och lämnade väskan jag lånat så förmiddagen gick till åt att packa. Det är en utmaning varje gång,men jag tror jag lyckats rätt bra.  Runt tolv åkte jag in till stan för att möta upp Ida och köpa lite smågrejer (resorb?!) och växla pengar. Riktigt effektiva var vi för redan klockan två begav jag mig till Kungstensgatan för att hälsa på Ellen och Johanna. Sötisen hade feber,troligtvis pga av de första gaddarna som nog kommer komma. Men lika söt & glad & go som vanligt ändå. Jag kommer helt klart få bebis-abstinens,haha! Jag smet hem när regnet äntligen gjorde uppehåll, lagade mat och nu sitter jag här. 
Ikväll blir det tidigt, vi har en tuff dag framför oss imorgon. Ska nog göra lite fruktsallad och kika på film bara..


image840

Postat av: Jennie

Hoppas du får mer sol än vad sverige erbjuder ;)

Postat av: Hanna

åh! du har likadan söt, rosa necessär som jag! Loves! Ha det så bra nu! Massa kramar/ Hanna! :)

2007-07-18 @ 20:44:30
URL: http://lilyrose.webblogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback