Moving on.

Som ni vet flyttar jag hemifrån på fredag och hela den här veckan kommer gå till att fixa iordning,köpa upp saker och inreda. Därför kommer jag troligtvis inte ha någon tid att blogga...men jag lovar att lägga upp bilder så fort allt är klart!

Puss!

Update: Sådärja,då var det mesta klart. Imorgon sover jag första natten, det blir spännande. Otroligt att detta händer nu, och tyvärr kommer jag inte kunna blogga de kommande dagarna eftersom mitt bredband inte träder i kraft förrän nästa vecka. Så..vi hörs,söta läsare :)

Postat av: Andreas

...glöm nu inte att ringa ComHem..=]

2007-07-03 @ 23:54:33
Postat av: Karin

hoppas det går bra:)

Postat av: Ida

Jo jag skulle mycket hellre festa kan jag säga...fy, får ju abstinens om jag inte festar på en vecka;)
Hoppas du sovit gott första natten i din nya lägenhet!

2007-07-07 @ 11:43:46
URL: http://www.festizzz.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback