Jag har en egen lägenhet!

Superkul som vanligt igår! Drinkar & tjejsnack och helt plötsligt hade jag en stor manlig stippare framför mig. Höll nästan på att dö så pinsamt var det,haha..men det får man väl bjussa på :P


image822 image823 

Idag är dagen D, jag står som ägare av ett förstahandskontrakt, den underbara lilla lägenheten är äntligen min! Ska möta mamma om en timme för att äta frukost där, börja plocka lite och såklart visa henne lägenheten och kvarteret.
Det är nu det börjar!

Update:
Vilken otroligt effektiv dag! Jättemysigt att äta brunch med mamma,vi hade picknick på golvet,haha. Tog en tur till Globens shoppingcentrum & köpte lite småsaker på Hemtex. Efter en promenad i området skiljdes vi sedan åt. Hem igen och vända för att åka till IKEA med pappa där vi köpte både säng och soffa, så dom kommer köra hem imorgon kväll. Vi köpte därefter hem mat och nu sitter jag här. Läste ut "Alla var där" igår och ska nu börja på "Där regnbågen slutar" av författaren till min favoritbok, "PS Jag älskar dig". Har inte ens hunnit känna efter hur jag mår efter gårdagen. Pust.

Postat av: Karin

söta bilder:)

Postat av: Anonym

Grattis till din lägenhet:D

2007-07-02 @ 09:18:21
URL: http://puuccii.blogg.se
Postat av: Schmitten

Hm.. kan ni ha varit på kickis kanske? looks like it on the pic... Hoppas du lyckas packa upp allt så du kan flytta in! kram

2007-07-03 @ 00:54:25
Postat av: Hanna

så kul ni ser ut att ha! ha det så bra! kram/ Hanna! :)

2007-07-04 @ 20:19:15
URL: http://lilyrose.webblogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback