Ondskan.

Usch,jag vet inte vad jag tycker om att barnen ska vara ute i två timmar varje morgon. Det är ju svinkallt ute och många av dom ber mig gråtandes att ta dem med in. Men det får jag ju inte, och det känns lite grymt. Jaja,nu har jag  fått upp värmen genom en riktig varmdusch. Håller på att koka té också. För nu blir det plugg= titta på och analysera Ondskan. Har sett den men det var för måånga år sedan (i Göteborg, typ -04) så det känns som jag måste uppdatera minnet av den,haha.


Imorgon är sista dagen inför "jullovet" och om en vecka är det julafton. Och jag har inte direkt någon julkänsla vilket helt säkert är för att jag ska jobba hela lovet. Har inte köpt en enda julklapp och fattar inte när jag ska hinna med det,haha. Längtar redan till skolstarten!  Men imorgon ska jag & älsklingen baka pepparkakor så då blir det nog julstämning.
Nej,nu är téet klart och jag ska gosa in mig i en filt och kika på filmen.

Postat av: Sabina

Har inte heller satt igång med julklappsköpandet till andra, men än finns tid! ;) Haha!


Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback