Sunshine!

Solen skiner och jag har bokat upp mig för tvättstugan,jippiyey. Hela morgonen har gått åt till detta,men nu börjar det bli klart,äntligen. Ska ge mig ut så fort jag hämtat upp det sista; har lite småärenden. Ska förbi jobbet för att ta blodprov & agera terapeut åt Marielle. Behöver även en ny duk,så det blir nog en tripp på stan, och sen of course Systemet. Kära syster kommer över ikväll på ett(?!) glas vin innan vi kilar ut på stan. Ska bli jätteroligt, hon är grym att parta med! :)


image883


Behöver jag nämna att jag älskar Gina-rean där de här linnena reas ut för 49:-?


Postat av: Fredric

ser att du inte får några kommentarer längre? haha. får vel skjuta in med en av ren sympati nu då. har inget bättre för mig efter att ha fått kicken från jobbet.
lycka till med sökandet appropå jobb.
tjarrrrå

2007-08-24 @ 15:54:23
Postat av: Malin

Fredric: Haha,din tönt! Jag är en upptagen kvinna nu för tiden,har inte lika mkt tid att läsa/kommentera bloggar..och lämnar man inte spår själv glömmer folk bort en! :(
Men sparken?? Vad har du nu gjort!?


Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback