Blondie.

Idag ska jag ge mig ut och söka jobb! Önska mig lycka till för det kan verkligen behövas..utan kassavana är det massor av tur som gäller! Efter detta ska jag bege mig mot Vasastan för sushipicknick.

image881image880

Såhär blev håret mitt,är mkt nöjd! Var verkligen i behov av en uppfräschning!

Postat av: Karin

å vilken fin färg! påminner nästan lite om min dagens på nåt sätt:) hur gick det med jobbsökandet då?
själv har jag legat på beachen hela dagen, första dagen i sverige den här sommaren.. haha ÄNTLIGEN

Postat av: camilla

Det blev supersnyggt!!

2007-08-24 @ 08:25:33
Postat av: Julia

Vad snyggt det blev:) Lycka till! Kram Julia

2007-08-24 @ 20:49:18
URL: http://bagladies.webblogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback