Pepp!

Nu kommer Ida om en halvtimme ungefär och jag börjar bli redo...peppar till Tokyo med Danny - sjukt bra partylåt! Juicy tuben är på,håret är plattat och jag är såååå laddad! 

Nu ska jag dansa ut i köket och poppa popcorn,fixa med musiken och duka fram drinkar och cider...bilder på outfit osv kommer imorgon!


 

image565image566  
image567image570


PUSSAR och ha en grym kväll!!

Update: Jääättekul igår! Dock megabakis, hela min värld snurrar,haha..La familia kom hem tidigare men vi hade ändå i princip blivit klara och Ida fick träffa lilla Fellis vilket hon såklart tyckte var jätteskoj :). Nu blir det väl frukost,hade gärna legat kvar i sängen men samvetet säger åt mig att fånga den här fina dagen,hah...

Postat av: Anette

Hoppas det blir en kul kväll! Själv jobbade jag till 21,30 och jobbar 11-21,30 imorrn...
Men sen är jag ledig, tjohoo!
Ser fram emot bilderna :)

Postat av: Hanna

åh! så sött! din lillasyster är så gullig så! :)

2007-04-15 @ 16:37:40
URL: http://lilyrose.webblogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback