Mysig lunch på Grands Veranda.

Vilken mysig dag! Jag mötte upp Else- Marie(plastmormor) vid Odenplan & så tog vi 2:an till restaurangen. Rimmad lax med dillstuvad potatis & till efterätt blev det fattiga riddare m svartvinbärssorbet. Har faktiskt aldrig ätit fattiga riddare förr men nu är jag hooked! Delade på en flaska vin också,inte varje dag man trippar hem lite halvluddig klockan fyra på eftermiddagen :)

 Vilken "låtsas-mormor" man har!

Nu har dock lulligheten lagt sig och jag är redo för kvällen som kommer. Har precis smörjt in mig med Lumenes self tanning-mousse. Kanske för modigt att prova en sån kräm första gången när man ska gå ut,men vad är det värsta som kan hända? (återkommer om två timmar då resultatet beräknas..).

Postat av: camilla

Vad mysigt! :)

2006-09-10 @ 10:29:10
Postat av: Malin

Ja,det var jättemysigt & trevligt!


Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback