My new room.

84685-106Att ha en pappa som har en fru som är gravid
& därmed dragit på sig åkomman "carpaltunnelsyndrom"
& därav är halvtidssjukskriven är inte helt fel faktiskt.
Idag kom jag hem till ett helt nytt rum!
Vad lite gardiner & grejs kan göra...underverk!







TACK
Johanna & Else Marie!




Postat av: Johanna

Åh vad du är gullig som blev SÅ glad!!!Det var bara kul att göra något för dig som verkligen slitigt hårt det senaste året.
Det är härligt att se en ung tjej med arbetsmoral:)Alltid uppe i tid- det är inte alla som skulle fixa det.Du kommer att nå stjärnorna lilla Malisen.Jag önskar dig allt gott!!!Vi ses ikväll.Puss Puss JO

2006-09-25 @ 15:34:05
Postat av: Malin

Jag blev jätteglad! Du gör så mycket för mig,så glad att jag har dig som vän/storasyster/styvmamma(?) :)


Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback