Eyeko, Håkansson & Tigi.

Äntligen har mitt paket från Blush kommit! Det var verkligen inte en dag för sent. Jag hade faktiskt väntat mig någon liten extra "förlåt-för-du-fick-vänta-i-två-månader-present",men icke. Inte ens ett litet förlåt-brev.
Jag är väldigt nöjd med
vitaminsprayerna,dom friskar verkligen upp & känns något beroendeframkallande. Dock så var Eyeko Cream inte alls så bra som jag förväntat mig efter alla lovord. Förstår inte hysterin.

84685-108
84685-107
 


Hoppade av i Västermalmsgallerian på vägen hem idag & utnyttjade min kupong för 40% billigare Tigi- produkter. Det blev "Tigi Superstar - 'Queen for a Day'". Den har jag hört alldeles för mycket bra om för att inte testa & nu fick jag den en hundrig billigare.


Postat av: Nisse

Jag blev bara förundrad över vad vitaminspray var för något? Sprayar man och får vitaminer på ytan man belägger med hjälp med sprayen? Kul blogg! / Nisse

2006-10-01 @ 13:38:21
Postat av: Malin

Vad kul att du gillar bloggen :) Vitaminsprayerna har alla olika funktioner,som till exempel "cucumber-sprayen" verkar mjukgörande, reparerande och fuktgivande, medan "kiwi-sprayen" ska verka föryngrande och stimulerande för huden. Superbra med alla sex i miniformat så man kan hitta sin favvis!


Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback