Den 6 september.

Imorgon om en månad åker pappa & jag till Turkiet! Och idag är det exakt en månad till jag jobbar sista dagen på sericehemmet. För den här gången,jag lär ju komma tillbaka som extrajobbare. Men gud så skönt det ska bli att komma igång med mitt liv på riktigt!
Har berättat för mina tanter att jag bara ska jobba kvar en månad & dom blev så ledsna. Man lär ju ändå känna en person när man ses flera gånger om dagen i så lång tid som ett år. Men men,livet går vidare. Dom är ändå glada för min skull,så väldigt många har fastnat där genom åren.
Nej,nu ska jag bänka mig framför Idol!

Postat av: milla

Åhh.. vad spännande! :)

2006-09-06 @ 23:10:05
Postat av: Johanna

Inköpslistan (beställningslistan) håller på att komponeras inför er Turkiet resa!Gud vad skönt att få åka bort men det är ni värda :) Puss Puss JO

2006-09-07 @ 08:40:12
Postat av: Anonym

Milla: Ja,visst är det =)
Johanna: Superbra,haha..den lär bli lång? =)

2006-09-07 @ 18:23:30
Postat av: Ally

Kul! Jag drar oxå utomlands nästa månad :)


Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback