Avsvimmad på jobbet.

What a day,säger jag bara! Varit uppstressad hela dagen,fått ta emot riktiga utskällningar & varit allmänt hängig. När jag sedan skulle gå och ta blodprov kollapsade jag. Gjorde så fruktansvärt ont,misstänker att sjuksköterskan(som enligt Marielle var undersköterska?!) stack mig i någon nerv eller nåt,för aldrig har jag reagerat så förut. Och då tar jag ändå blodprov ett antar gånger i månaden. Så avsvimmad & avslagen fick jag ligga på en brits medan tiden bara gick. Och jag bara blev mer stressad.
Hur som helst,allt ordnade sig till slut. Men en minst sagt jobbig dag förtjänar ett avslappnat slut,så nu ska jag lägga mig och läsa "Djävulen bär Prada" och varva ner.
God Natt!


Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback