Hemma igen!

Åh,vilken vecka jag har haft! Kommer med en längre beskrivning imorgon,men jag kan ju redan nu säga att jag kom hem betydligt fattigare än när åkte. Märkeskopiornas paradis heter Turkiet. Hittade bland annat en fantastisk imitation av Chloés Paddington för 750 kr. Tror inte jag kunde vara lyckligare ens om det var the real stuff :) (den är verkligen identisk). Nu är jag blandat upp i varv & trött efter mina tre timmars sömn inatt och har avnjutit en middag. Så,nu- ut i Stureplansdjungeln än en gång! Möta upp my girl Ida som jag inte sett på ovanlig länge.


Postat av: Johanna

Det är sååå skönt att ni är hemma- men jobbigt att känna sig SÅ blek brevid er två...
Verkligen toppen att allt belv så lyckat Malin- och nu väntar nya äventyr i ditt liv som kommer att bli så bra så. STOR kram Johanna

2006-10-16 @ 14:38:37
Postat av: Malin

Haha,såå bruna är vi ju inte! Kram!


Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback