Bye Sverige!

Gosh,vilken stressig dag från morgon till kväll! Sista dagen på jobbet idag,lite vemodigt men samtidigt så
fruktansvärt skönt. Den här dagen avslutade verkligen en era i mitt liv.  Det har varit ett tufft år, som har eskalerat nu i slutet av sommaren. Allt snurrar & inget tycks bli bättre. Jag hoppas innerligt att mitt miljöombyte kommer bidra till mer glädje i mitt liv. Jag behöver ombyte, träffa nya människor,lära mig nya saker. Utvecklas. Men som sagt, jobbet har varit min trygga verklighet i nästan ett & ett halv år. Så nu ska jag ställa om mig helt,nu är det inget åtta till fem längre,utan mer eget ansvar för mig själv. Och (stort TYVÄRR) mindre pengar.
Mycket mindre pengar.

 








Som jag säger hela tiden för att trösta mig;varje tidepok i livet
har sin charm
. Tur att jag gillar nudlar säger jag bara.

Men en dag i taget,nu ska jag njuta av min välförtjänta solsemester. Så, bye bye Sverige,vi ses om en vecka :)



Postat av: Gilraen

Härligt! :D

Postat av: Micke

Jag är oxå inne på nudlardiet nu. Jag äter tonfisk till. Lite lyx;-=

2006-10-11 @ 11:06:02
URL: http://sublim.blogg.se
Postat av: Malin

Gilraen: Ja,helt fantastiskt skönt & vila ut efter en eh lång sommar ;)

Micke: Tonfisk :S.. tror jag håller mig till nudlarna. Faktiskt rätt gott med fetaost till! :)

2006-10-14 @ 20:13:06
URL: http://justmoi.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback