Biomys i höstmörkret.

84685-116
När det blir både kallare & mörkare är det härligt att kunna ta någon mysig filt, en varm kopp té & se på någon bra dvd. Filmkvällen igår var väl sådär lyckad. Eller lyckad var den väl,med allt utom filmen. Sällskapsresan avbröt jag mitt i av uttråkning & Frostbiten var en väldigt underlig film med halvdåliga skådespelarinsatser. Ingen hit för någon av oss i soffan tyvärr... 
Men inte bara dvd-hyllan i videobutiken fylls på med bra filmer i höst,även biodukarna sätter upp filmer att se fram emot.  Det blir en riktigt mysig biohöst för min del det här året & många kvällar kommer spenderas där.
Några av de jag vill se är "Mitt Super Ex", "World Trade Center", "Marie Antoinette", "The Grudge 2" och såklart,som vi alla väntar på "Djävulen bär Prada"!









Postat av: Cassie

Vilken söt blogg! Hit kommer jag tillbaka ..

Postat av: elsa

jaa! läängtar såå efter Djävulen bär Prada alltså! ^^

2006-10-16 @ 15:06:04
URL: http://soommar.blogg.se
Postat av: Malin

Cassie: Åh,tack! Din verkar oxå superbra! :)

Elsa: Ja,haha,hela Svergie (eh,eller nåt) väntar!:)

2006-10-16 @ 16:45:03
URL: http://justmoi.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback