You give me fever.

Pust,vilken dag.Vaknade rätt sent och kände hur hela halsen värkte,men pallrade mig iväg till skolan. Och där väntade en oförbered redovisning arbetet jag lämnade in. Jag är inget big fan av att hålla föredrag men det går. Med förutsättning att jag vet vad jag ska säga såklart...

Sen iväg till söder för sushimiddag med Marielle. Hon hade
den här på sig och den passade henne perfekt!

Nu känner jag mig helt utmattad,febern stiger och näsan börjar rinna. Blä,jag har inte tid att vara sjuk. Ingefärsté & Lemsip blir min föda de närmsta dagarna.

Nån som har någon annan mirakelkur på lager??

 

Postat av: Sandiebelle

Något jätte äckligt men som fungerar är att koka upp vatten och hälla upp i en mugg och som du sedan lägger en vicks mentol tablett helst en som e dubbelvärkande, låter den smälta och drick... Det kan ta ett tag för den att smälta så hjälp den på traven med en sked att röra i å zippa lite då och då.. skit äckligt men fungerar!!!! Hur får du en sån fin sida förresten?????

Postat av: Anonym

du är jätte duktig på att skriva!
Om, du får föskylnings blåser kan du blanda vatten med överdrivet mkt salt. Det bränns och gör men funkar!
ps, svläj därimot inte det;P

2006-12-01 @ 13:54:04
URL: http://detter.blogg.se
Postat av: Malin

Sandiebelle: Haha,ja det låter lite sådär halväckligt..men det är väl alla "medicin" :( Vad roligt att du tycker sidan är fin! Jag vet verkligen ingenting om design,så jag har suttit o chansat & provat mig fra mtill detta. Har som du ser även råkat fixa bort namnen på er som lämnar kommentarer,hah. Men men shit happens:) Fråga gärna om det är något speciellt du undrar hur jag gjort så ska jag hjälpa till så gott jag kan :)
- : Tack,vad snällt sagt! Ja,det där husmorsknepet har jag hört förut! Funkar faktiskt men smakar...bläk.

2006-12-01 @ 14:47:52
URL: http://justmoi.blogg.se
Postat av: Anonym

jättetjusig design!

2006-12-01 @ 15:38:51
Postat av: camilla

Det var ju verkligen inge bra!!
Får verkligen hoppas att du blir frisk snart!

Krya på dig Gyon!

Puss

2006-12-01 @ 16:12:28
Postat av: Malin

- : Tusen tack:)
camilla: Ja,jag hoppas det med! Ska hoppa in i duschen o prova att tvätta bort bakterierna nu,sen té té té! Ses imorgon,puss!

2006-12-01 @ 16:46:53
URL: http://justmoi.blogg.se
Postat av: C

gurgla salt i ljummet vatten.. då försvinner bakterierna. Det brukar funka för mig.
Fin design! :D

2006-12-01 @ 23:47:48
URL: http://chantelle.blogg.se
Postat av: C

gurgla salt i ljummet vatten.. då försvinner bakterierna. Det brukar funka för mig.
Fin design! :D

2006-12-01 @ 23:48:19
URL: http://chantelle.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback