Ska jag entra hysterin..?

 

Har precis diskuterat Viktor & Rolf for HM med Fredric. När jag först såg kollektionen blev jag väldigt besviken. Inget direkt fångade min uppmärksamhet.Men när jag sedan såg Sofi Fahrman prova några plagg tyckte jag helt plötsligt att det såg mycket bättre ut. Speciellt den beiga trenchcoaten och den hallonröda sidenkjolen. Från herravdelningen däremot tycker jag en himla massa var snyggt. Tycker om en lite mer proper look på killar, ganska avskalad. Det är i såna här fall man ska ha en kille att pracka på en massa snygga kläder,haha. Hur som helst, Fredric gillade inte herrkollektionen och han verkade inte tro att så många gillar skulle ställa sig i trängseln på torsdag. Hmm. Vet inte om jag gillade trenchen så pass mycket att jag ska entra hysterin. I annat fall kikar jag nog på nätet 00.01 på måndag morgon. Det lär väl stå rätt stilla tack vare överbelastning,men...ja. Vi får se helt enkelt, för nog är jag lite sugen alltid.

---------------------

Jag får sova på saken, men först ska jag kolla in "
Ugly Betty" som verkar bli en ny ljusglimt på tisdagkvällarnaDock är jag tveksam till att den kommer kunna jämföra sig med "Desperate Housewies".

Uppdate: Nej,tyvärr blir inte "Ugly Betty" något jag slaviskt kommer följa.
Efter hysterin kring "Djävulen bär Prada" känns konceptet lite uttjatat.

Postat av: Nora&Lisa

Du är utmanad ! Visa ditt bästa secondhand fynd!
http://aife.webblogg.se/071106203026_utmaning.html

Postat av: sarah

jag har bestämt mig för att inte delta i hysterin kring detta :D våga vägra viktor&rolf!

2006-11-08 @ 16:38:17
URL: http://ljuvligt.blogg.se
Postat av: Nathalie

Åh, jag hade gärna köpt lite ur kollektionen, men jag orkar inte med hysterin så jag avstår :P

2006-11-08 @ 20:17:10
URL: http://glitterdroppe.blogg.se
Postat av: Antonia,

gillar den hallonröda kjolen grymt mkt, ska nog slåss för den imorgn (A)

2006-11-08 @ 20:58:54
URL: http://www.antoniai.blogg.se
Postat av: Malin

Aife: Det kommer!
Ljuvligt:Haha, det lär bli så för min del oxå..tyvärr?
Glitterdroppe: Njae,sammma här. Det är verkligen frågan det,om det är värt all hysteri..
Antoniai:Åhh,lycka till! Hoppas du får tag i den,den är verkligen snygg!

2006-11-08 @ 22:31:44
URL: http://justmoi.blogg.se
Postat av: Johanna

Jag träffade Karro idag som köade kl08:00, hon sa att det var rätt onödigt att köa för de tog fram saker när de var redo att gå...Trenchcoaten fanns bara framme i stl 40+ 44 så hon var rätt besviken men inhandlade en fin svart topp för 498:- men hon fick en fin Viktor & Rolf galge så det var det värt...

2006-11-09 @ 16:12:28
Postat av: Malin

Johanna: Usch,det är just sånt där som gör att man ändå drar sig från att ställa sig i kön. Om man visste att man skulle få det man ville ha blev det en annan sak..Men hoppas hon blev nöjd med blusen i alla fall,vet precis vilken du menar!:) Och annars,så har hon ju alltid galgen...;)

2006-11-09 @ 22:24:17
URL: http://justmoi.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback