Read me like an open book.

Nu är Jenny S utläst även den. Har nu läst alla Denises böcker utom Storlek 37 & Matilde. Hon är riktigt duktig, och jag ser fram emot att få sätta tänderna i även de två. Dock känner jag för ett författarbyte nu, och lockande böcker finns det inte ont om! Jag önskar jag kunde läsa djupare böcker,men det går helt enkelt inte. Speciellt inte nu när hjärnan matas med tung historia & internationella relationer,filosofer osv. Då svävar jag hellre bort i någon lätt chic-lit!

    


Dessa är jag sugen på allihopa, någon som har nån annan att rekommendera?
"Där regnbågen slutar" är skriven av samma författare som underbara PS Jag älskar dig. Så den har jag höga förväntingar på, för den boken fastnade verkligen. Har just prackat på Hanna den nu när hon läst ut Storlek 37. Man kanske skulle starta en bokklubb eller något,där man byter böcker..för det blir ju lite smått kostsamt att springa till bokhandlaren gång på gång! Fast..det är det värt!


Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback