Play my song.

Blev utmanad av Honeydew att lista mina tio favoritlåtar alltime. Svårt, men här är den i alla fall,utan inbördes ordning:

1. Forever young - Alphaville
2. Tears never dry - Stephen Simmons feat. Lisa Nilsson
3. End of the line - Honeyz
4. Sway - Bic Runga
5. Learn to fly - Foo Fighters
6. A place nearby - Lene Marlin
7. Sexyback - Justin Timberlake
8. Hot stuff - Donna Summer
9. Together again - Janet Jackson
10. Hallelulja - Jeff Buckley

En lista med nästan rakt igenom lugna låtar...det är så jag gillar dom helt enkelt

Postat av: Sandra

Blusen är från H&M :)

Postat av: camilla

Dom ska jag genast ladda ner :)
tack för tipset!!

2006-11-12 @ 20:46:22
Postat av: ph

Jag älskar lugna låtar ! Jag blir riktigt avslappnad, men ändå på gott humör..

MUSIK GÖR MIG GLAD.

2006-12-04 @ 08:33:26
URL: http://phuoong.blogg.se
Postat av: Malin

Åh, learn to fly! jag ÄLSKAR den låten :)

2006-12-29 @ 01:57:57
URL: http://amazingweekday.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback