Motivation - come back.

Usch.Vissa dagar kan man bara inte få motivationen att komma. Har ett ganska omfattande prov på torsdag som jag vid detta tillfälle inte kan ens hälften av det jag borde kunna om. Det värsta av allt är att det känns helt och hållet omöjligt att hinna både ta reda på all oändlig fakta jag behöver samt lära mig detta på två dagar. Jag har av andra skäl inte kunnat plugga till detta innan och jag kommer inte kunna plugga på hela onsdag. Så, en liten sammanfattning: Jag måste trycka in tusentals ord i min redan uttröttade hjärna och jag har en dag & en kväll på mig. Mjo,det borde ju gå.Inte.

Sedan har jag fått en massa intryck och andra tankar som jag måste låta mig själv ta itu med. Det är helt enkelt lite för mycket att tänka på just nu. Men jag har inget annat val än att skjuta alla andra tankar åt sidan och (försöka) koncentrera mig på "Internationell makt & politik- diskussion".


Hey - wish me luck.


Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback