Give me back my T-shirt!

Jaa,natten blev väl ungefär så misslyckad som den kunde bli. Kjolen fanns inte ens när jag och mig halvsega dator kommit in på damkollektonen, så det fick jag glömma. Däremot lyckades jag plocka på mig ett par svarta och ett par rosa stumpbyxor och den svarta t-shirten med hjärta. Även om kjolen var körd var ändå jätteglad att jag skulle få t-shirten som jag tycker är übersöt. Så slussades jag vidare till kassen och allt det jag hade i korgen var slutsålt! Sjukt irriterande.

Gick det bättre för er? Ingen som har en extra av den svarta t-shirt i st M?=)





Nu ska jag snart iväg till skolan..Ha en fin dag!








Uppdate: Jag har lite svårt för de här människorna som köper upp en massor enbart för att sälja vidare till jättehöga priser, så ett tips är att kika lite i HM- affärerna närmsta dagarna. För tillfället vet jag (genom säker källa) att till exempel de rosa & vita angoratröjorna finns det lass av kvar, och även klänningarna + byxor.)

Postat av: Frida & Fabulous

Men! EXAKT samma sak hände för mig. Shoppade samma saker också :) Ursöt topp. Kunde knappt somna sen, snyft.

Postat av: Charlotte

Hej! Jag har jeansen i storlek 34, röda(rosa) strumpbyxor i s, rosa bh i 75a eller b..(har inte bestämmt mig..)som jag vill sälja. Hör av dig om du är intresserad!

2006-11-13 @ 19:04:23
Postat av: Charlotte

Hej igen.. glömde säga att om du är intresserad så hör av dig idag helst.. ska nog lämna tillbax imorgon..// charlotte

2006-11-13 @ 19:10:51
Postat av: You know you love me

Vad tråkigt för dig! :(

2006-11-13 @ 19:21:49
URL: http://murdle.blogg.se
Postat av: Malin

Frida & Fabolus: Nej,inte jag heller! Hemskt! Nu har det tack o lov lagt sig lite..hah.
Charlotte: Vad gulligt av dig! Tyvärr stämmer int storlekarna,men tusen tack ändå :)
You know you: Ja..:( Jättetrist verkligen!

2006-11-14 @ 19:44:09
URL: http://justmoi.blogg.se
Postat av: Lottisin

vad tråkigt, det verkar ha hänt många... :( jag fick tag på den t-shirten och de svarta strumpisarna från webben, borde komma på måndag! :)

2006-11-17 @ 23:16:25
URL: http://lottisin.blogg.se
Postat av: Hanna

guud vad jag vill ha den där übersnygga t-shirten!

2006-11-18 @ 12:06:06
URL: http://fashionchica.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback