Dress me up!

HM.com har fått in nya kläder. Jag är lite småsur på dom för att dom norpade mina VR-grejen ur kundvagnen men de här vackra klänningarna kan nog få mig att förlåta. Festkläderna för tankarna oundvikligt till nyår, trots att jag inte har en aning om vad jag ska hitta på denna förväntningarnas kväll. Kanske är jag storasyster, kanske blir jag storasyster, kanske blir det som alla andra nyår ...rätt misslyckat. En sak som är säker är att jag ska klä upp mig i någon söt dress. För även en misslyckad kväll blir roligare i klänning!

Jag föll inte bara för klänningarna utan även dessa två. Blusen är ju så vacker & koftan...ja,I'm in love!

Postat av: Elin

Jag gillar den svarta klänningen!

Postat av: camilla

Måste ha den svarta klänningen!!

2006-11-15 @ 12:44:06
Postat av: Malin

Elin: Ja,den är riktigt snygg..nästan ett måste till nyår :)
Camilla: Ja,jag med!!

2006-11-15 @ 19:33:08
URL: http://justmoi.blogg.se
Postat av: Lottisin

jag har beställt den svarta klänningen och blusen också i svart! :)

2006-11-17 @ 23:14:49
URL: http://lottisin.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback