Clinique - turanround 15 minutes.

Ny kategori här där jag hissar mina favoritprylar. Kommer mest bli skönhetsproduker om jag känner mig mest :) Och vad bättre börja med än en goding bland Cliniques underbara hudvårdsserie,nämligen : Clinique turnaround 15 minutes facial. Jag har inte varit så mycket för
ansiktsmasker förut,har inte direkt känt att de gett mig något. Den här fick mig dock att ändra uppfattning. Huden känns babylen & frisk efter att masken verkat i femton minuter. Ett STORT plus är att den varken sticker eller kliar medan den sitter på och dessutom syns den knappt. Den enda negativa är ju
då priset,ca 400 :- får du betala för denna. Egentligen en rejäl bit över smärtgränsen för en ansiktsmask, men den är väldigt dryg vilket stillar smärtan lite i alla fall :)





Den härlilla burken är onödig lyx, no doubt om den saken,
men lite vardagslyx är väl vi alla värda,inte sant? :)



.


Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback