Sommarshimmer.

Trevligt att träffa Joel igår,vi satt på ett jättemysigt ställe på Söder. Brukar inte hänga där men det var över förväntan. Nu vet jag exakt vart jag ska ta Slobban när han kommer och hälsar på :)

En av alla underbara anledningar till att jag älskar sommaren är att man inte behöver hålla på och kleta så mycket med smink. Lite mascara,cremerouge & concealer,så är jag klar! Det förutsätter ju att jag är någorlunda brunbränd vilket iofs inte är nån garanti på den svenska sommaren..men då finns ju alltid räddningar som BUS & spaytan. Skimmrande ögonskuggor är supersnyggt till solbränd hy sena kvällar.
Här gör Salong K test över sommarens skuggor:

http://www.salongk.se/article.aspx?articleID=327&categID=28

 


Själv gillar jag "Color Appeal Holographic från LOréal Paris",är sugen på att testa den turkos nyansen. Är lite nyfiken på Maybelinnes skuggor i mousse-form. Färgerna heter som sagt Paradise Green, Heavenly Blue och Angelic Pink. Tycker alla ser schyssta ut,men jag är en "pink lady" så jag lär ju införskaffa den rosa först :) Sedan VET jag att Lancômes skuggor är superbra, det fick jag höra ofta när jag gick make up- grundkursen.
Nej,nu ska jag ut i solen & njuta,ciao!

Postat av: Joel

Håller med om att det var trevligt =)

2006-06-17 @ 16:33:01

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback