På klänningsjakt.

Slog på teven & såg att de visades en repris av Dolce Vita,avsnittet med tennisveckan & Visby. Blev så sugen på att komma iväg och bara festa och sola och bada..Så jag började tänka lite på min Mallis-resa,. vad som ska göras inför den & vad som ska köpas. Hittills har jag kommit på:

Vaxning.
Slinga håret ännu ljusare.
Färga ögonfransar.
Banta?

Införskaffa:
En till kortkort,ljusblå vore snyggt.
Lite nya partylinnen.
Lite fina hårspännen,kanske
                                                                       Sötsexig sommarklänning.


Lär bli längre,men klänningen blir ett problem. Ska kika lite på internet..återkommer.

Postat av: Emma

INTE BANTA!!!! DU är fin som DU ÄR!!!! Please banta inte!! Det är härligt med tjejer som inte bantar!!

Postat av: Malin

Nej,jag vet..banta & banta..hålla igen lite inför sommaren :)

2006-06-15 @ 19:34:24

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback