Mina produkter..

Tänkte göra en "best of"-lista med mina smink- & skönhetsprodukter, och visa ett litet urval från min sminkväska :)

84685-3

Rengöring: Happyderm, Loreal.
Ansiktsvatten: Refreshing toner, Olay.
Ögonmakeup remover: Gentle,Lumene.
Dagkräm: Light moisturizing Day care, Nivea
Ögonkräm: Tea eye gel, Make up Store
Ansiktsmask: Anti- Stress mask, Etos.
Foundation: Använder sällan, men Color I D, Lancôme är väldigt bra.
Concealer: Touche Éclat, YSL.
Fast puder: Har ett utmärkt puder från Kanebo.
Rouge: Puderrouge: Diorblush, Dior & krämrouge: Chic shine, Jelly pong pong.
Bronzing: Terra Bella, Dior.
Highlighter: Skinflash, Dior.

Mascara: Diorshow & Voluminous 4X,Loreal.
Kajal: Le Crayon Khôl, Lancôme.
Ögonskugga: Gillar skuggor från Make up store & Isadora,men har ingen direkt favvo faktiskt..

Läppglans: Beroende av Juicy tubes ,Lancôme.
Läppbalsam:Born lippy,The Body Shop.
"Plumper": Citylips

Hud: Body butter, The Body Shop.
Doft:  Touch of Pink, Lacoste & Lovely, SJP.

Det som ska införskaffas den närmsta tiden är:

- Eight Hour Creme, Elizabeth Arden
- Strawberry Body butter, The Body Shop.
- Ny nattcreme,kanske provar nån ny. Är annars nöjd med min Nurtissme från Loreal.



Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback