Båtresan.

Kryssningen var väldigt mysig & rolig. Alla fick vi nån liten beundrare efter oss. Jag fick en turk hängandes efter mig, mamma fick en väldigt manlig kvinna efter sig & brorsan fick pengar av en full gubbe som "spanat in honom i restaurangen." Syster yster fick oxå en äldre man,rätt konstig äldre man på kroken. Så lite tid gick åt till att gömma oss från dessa människor,haha.
Annars åt & drack vi supergott (vin,piña colada,cosmopolitan mm), försökte få lite sol på däck samt lyckades spela bort många kronor på de enarmade banditerna...Alla vi "barn" fick lite speljävel i oss,men i slutänden var det såklart mamma som vann storpotten(200 kr). Snäll som hon är lät hon oss dela upp pengarna :)
Lite shopping blev det ju oxå. Förutom lite dricka & hårda karameller hittade jag min efterlängtade Eight Hour Cream & Lancomes mascara, Hypnose. Kvinnan bakom disken rekommenderade den till mig som älskar tjocka fransar med mycket volym. Alltid kul att prova nåt nytt!



Matchen missade vi ju,men det var väl lika bra...:(
Så som sagt.,en väldigt lyckad resa. Tusen tack världens gulligaste mamma!

Men nu är det söndag.Igen Alltid lika ångestladdat...


Postat av: Camilla

Jag hade jätte mysigt!
Måste vi göra om flera gånger. ;)

2006-07-02 @ 22:50:22

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback