På parfymjakt.

Jag ska köpa en parfym. Det händer sällan,jag menar..verkligen sällan. Om det ens har hänt. Jag har massor av underbara dofter,men dom har jag fått allihopa. Men, nu ska jag köpa en.

Så de jag väljer mellan är följande:





Mest lutar det åt Gucci - Rush. Men om nån har nåt förslag tas det mer än gärna emot!






Postat av: Debbie

Åååh, den där Gucci har jag.. såååå god, använd så mycket.. annars är min nuvarande Sarah Jessica Parker - Lovely en riktig hitt, älskar den!

Postat av: Malin

Åh,har du den? Det ser faktiskt ut som att det blir den,många har rekommenderat den! Har oxå SJP's doft & den är verkligen..lovely :)

2006-07-31 @ 21:42:38
URL: http://justmoi.blogg.se
Postat av: Johanna

Aha! Nu ser jag vilken du menar och den var inte alls den jag tänkte (rush) på så det låter spännande!
Undrar om det går att posta inlägg på den nya arbetsplatsen?Kram din J

2006-08-01 @ 11:43:30
Postat av: Malin

Vad kul att det går att kommentera på nya jobbet :) Asbra! Och ja,det blev som sagt Rush. Gillar den mer & mer :)

2006-08-01 @ 19:50:30
URL: http://justmoi.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback