I'm back & I'm off!

Kom hem från Magaluf igår. Har haft en rolig vecka,men lyckades (antagligen efter ett nattligt bad) dra på mig en dunderförkylning. Så jag kunde tyvärr bara njuta till fullo de tre första dagarna. Men träffade otroliga människor bland annat; Ted, Banabada, Blondie & co,turken & hans kompis, näsan,dvärg-henrietta,"lordi", flintisarna, tomas,eddie och - christoffer :)

Nu har jag jag  varit på en snabb shoppingtur för att inte få abstinens när jag drar till landet om nåra timmar. Köpte Cliniques 3-steg system(som jag trånat efter länge), Strawberry Body Butter, ett sött silverhalsband i form av ett hjärta, lite underkläder & sånt. Men nu bär det snart av igen,så nu ska väskan packas om för en något lugnare resa :)

Ps. Har läst ut "En shopoholics bekännelser", jättebra bok. Den var svår att lägga undan, så den tog slut fort. Nu är det Harlequin som gäller :).


Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback