Heartbreak town.

Just nu är jag bitter.  Jag har blivit dumpad. Igen. Av samma kille.
Önskar jag var en sån bitch som kunde lägga upp namn & bild för att varna hans kommande tjejer.
Numera kommer jag aldrig kunna ta tårar på allvar. Det har jag fått för mycket av i mina dar.
Tack & lov hann jag inte få några djupare känslor för killen i fråga. Men sättet han behandlade mig på förvånar mig.
Och många andra. Finns det verkligen killar utan minsta uns av samvete. Tydligen.
Men, att det tog slut nu kommer nog spara mig många tårar. För i ärlighetens namn verkar den här killen
ha problem. Riktiga problem. Och såna har man nog av!!
Så nu blir det Sex in the City, nät-shopping & sushi istället! Och det är ju aldrig fel :)




Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback