Bye bye äppelpaj!

Hann få in ett möte med en Homeopat(!) innan landetvisiten. Inte för att jag på något sätt tror på sånt,men jag har kommit till en ände där jag provar allt. Enligt honom ska jag sluta helt med light-produkter. Eftersom det mesta light jag häller i mig är cola light väljer jag hellre att sluta med läsk helt än att gå över till vanlig cola...Så no more läsk.
Sedan bör jag oxå skära ner på mejeriprodukter. Mjölk dricker jag inte,förutom i kaffet(men det var inget större problem sa han).Men bye bye till ost,yoghurt,glass osv osv...Har kört på detta sen i onsdags och det var inte så svårt. Känner mig redo för en ny stil. Kanske ska jag klippa håret imorgon? Ett mkt bra sätt för mig att gå vidare är att säga att "idag är början på mitt nya liv,mitt nya liv utan töntiga & omogna killar.." Och det har jag sagt nu!

Så tillsammans med läsken,osten & yoghurten slänger jag bort alla tankar på C & hela högen J's...!


"Keep my faith even through the darkness
cause I still believe in love"



Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback