Blush & snuttan.

Nog blev det sushi & SATC igår,men någon nät-shopping blev det icke! Däremot kikade jag lite & ska bestämt skicka efter nåra saker..Märkes Håkansson har kommit till Blush.se och sägs användas av bla Johnny Depp, Liv Tyler & Heidi Klum. Väldigt sugen på deras vitamin spray (Vitamin Spray 6-Pack Mini), men tyvärr är den tillfälligt slut så jag får nog vänta ett tag..:(
En annan sak jag är sugen på är Eyeko cream som sägs vara så väldigt bra...

Idag blir det kanske en tripp till IKEA om jag får med pappa & Johanna. Börjar bli lite sugen på att flytta hemifrån o drömmer om en stor gosig fåtölj och min framtida kattunge snuttan..!

    



Postat av: Hanna

Guud sikken söt liten kisse!! :D

Postat av: Malin

Haha,jag vet! Visst är den helt adorable! :)

2006-07-30 @ 21:42:26
URL: http://justmoi.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback