Mysmorgon.

Sov över hos mamma igår och vi hade en jättemysig morgon, i lugn och ro och med hemmagjort tomtegröt. Sen tog vi en promenad och kikade på julmarknaden i Vinterviken.

Imorgon är det ju inte bara andra advent & nobelmiddag - det är också "Malin-dagen", vilket mor min påminde mig om :) Ända sen jag var lite har jag fått en hyacint den 10 december. Och så även i år alltså.Jag älskar hyacinter!

Nu blir det snart iväg till biblioteket och plugga nåra timmar, lite småpanik inför de kommande två veckorna.

Ikväll ska jag dock belöna mitt hårda slit med en riktig partykväll!!

Postat av: Johanna

Hoppsan! Det var tur att du påminde om Malin dagen, jag brukar bara komma ihåg den 9:e då många av mina kompisar heter Anna...alltså idag!
Hoppas att du får kul ikväll men ha inte lika kul som din käre far i torsdags:)

2006-12-09 @ 14:01:44
Postat av: Lisa

Jeans till salu, kolla in min blogg!

Postat av: Karin

javisst:)riktiga partykvlällar måste man ha då och då! hade jag igår, så nu är jag lite trött och sliten.. så nöjer mig med en mysig hemmakväll ikväll med popcorn och film!:)

2006-12-09 @ 16:08:48
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Malin

Johanna: Haha:) Nej du,det LOVAR jag att jag inte ska ha!
Lisa: Sorry,för små för mig :)
Karin: Åh,ja men popcorn & film kan vara minst lika roligt.Speciellt om man känner sig lite seg. Ha en trevlig kväll!

2006-12-09 @ 16:51:06
URL: http://justmoi.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback