Utmaning!

Åh,va roligt! Min första utmaning kommer ifrån Debbie.

Favoritcafé: Går alldeles för sällan & fikar,så jag har ingen favvis..tyvärr.
Favorittidning: Veckorevyn & Solo.
Favoritplagg i garderoben just nu: Min solgula Miss Sixty-top är fin..
Byter gärna garderob med: Rachel Bilson. Älskar hennes söta klänningar!
Vanligaste färgen på mina kläder: Svart & rosa!
Sminktips till allmänheten: Jag ger ett tips på produkt; Diors solpuder är kanon!
Mitt rum kan beskrivas som: Ett rent helvete (missförstå mig rätt :D)
Mig själv med tre ord: Glad,omtänksam, något slarvig :P
Jag tränar: Inte alls för tillfället. Men till hösten åker gymkortet fram igen!
Jag ville bli när jag var liten: Mycket. Men veterinär låg i toppen.
Nu vill jag bli: Barnsjuksköterska.
Humör just nu: Relaxad.
Är det nåt du absolut inte äter: Ja, never ever pyttipanna.
Hur många kuddar sover du med: Två minst.
Morgon- eller nattmänniska: Är nog lite av båda faktiskt. Beroende på tillfälle :)
Sparare eller slösare: Slösare. Big time.
Bästa film: "Edward Scissorhands" av Tim Burton har varit en favorit många många år.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Två småtjejer!
Bio eller promenad: Gärna både och!
Är du kittlig: Kan man nog säga..eh.
Största svaghet: Lite halvdålig självkänsla då & då.
Det här är jag bra på: Gillar att skriva dikter & så. Men om jag är så bra vet jag inte :P
Chips, morötter eller godis? Här har vi "the candygal".
Stökigt eller välstädat? (ditt rum) : Rörigt skulle nog de flesta säga..men jag säger organiserad oording! :)
Kaffe, te eller inget? Kaffe på morgonen, kamomillte på kvällen. Mumma.
Har du en besatthet?  Det tror jag nog inte.


Postat av: Debbie

Haha, ett rent helvete.. den va bra ;)

Postat av: Malin

Hehe..så sant som det var sagt :)

2006-08-16 @ 21:07:36
URL: http://justmoi.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback