The first day of my new life.

Nu är det så att jag ska börja plugga igen. Vilket betyder att mina mer eller mindre dyra vanor måste skäras ner på(hemska tanke) Hur som helst,det är väl lika bra att börja leva något snålare redan nu.

Makeup & Skönhet.
Bara lägga större pengar på
- Puder & Solpuder ( rätt dryga grejer)
- Concealer
- Läppglans(men ett,inte femton)
- Kajalpenna

Parfym köpter jag redan nu sällan & bodylotions och sånt har jag inga dyra vanor på. Thanx God.

Kläder:
- En enda regel. Inför varje shoppingtur: skriva en lista på vad jag behöver,dvs det jag ska köpa.

Levnadsstandrard:
- Fixa prenumerationer på tidningar snarast.
- Sushi/sallad/ vad-det-nu-kan-vara - MAX en gång i veckan. (alltså..idag,erhm.)

Så går tankarna i min hjärna än så länge. Men listan lär bli längre...tyvärr.



Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback