Shoppingrace.

Tog en tripp ner på stan eftersom jag inte hade nåt bättre för mig..När ska dom sluta med all rea?! Jag förköper mig & går efter tänket " den har kostat trehundra,nu kostar den hundra,då tjänar jag ju på att köpa. Och eftersom jag egentligen skulle ha spenderat trehundra på den, kan jag ju unna mig något annat för de tvåhundra som jag tjänade". Not good. Men iaf,detta blev det:

84685-82





Den gråa koftan är fantastisk.

 










En sak jag har varit nyfiken på är Depend´s ögonfranstång med värme.
Kommer med resultat senare!
84685-83







Postat av: Debbie

hahaha.. känner igen det där. Man tänker att man ju faktiskt har något dyrare på sig än man betalade, så man kan ju alltid slinka in lite mer grejer för orginalsumman ;)

Postat av: Malin

Haha,jaa! Jobbigt värre!

2006-08-22 @ 22:01:34
URL: http://justmoi.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback