Ordning & Reda-städning på..torsdag?

Idag är jag ledig,whoa,härligt. Har börjat dagen med städning,inget litet projekt. Och nu när jag fått lite ordning & reda i mitt run ska jag belöna mig med att kila ner till just Ordning & Reda. I senaste Veckorevyn fick man ju 25 % rabatt och det ska utnyttjas. Känns inte lika "slösigt" att lägga pengarna på fina block & pennor som att lägga dom på smink & kläder. På nåt sätt.
Sen ska jag ta "Djävulen bär Prada" & slå mig ner i solen.


Postat av: Debbie

Oh, jag känner mig superslösig när jag handlar på Ordning & Reda! Haha.. lättare för samvetet å köpa kläder, jag e lite twisted.. I know ;P
Vi läser samma bok! Attans va segt det går för mig bara :P kommer ingenstans känns det som.

Postat av: Malin

Haha,jaså :) Ja,den är verkligen bra,den boken..synd att jag så sällan unnar mig att läsa..

2006-08-14 @ 17:17:25
URL: http://justmoi.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback