Mysfredag med lillsyrran.

84685-84

(och nej,jag snusar inte utan har en godisbit unden läppen..hehe.)

Åh,vilken ovanligt mysig fredag. Min syster Camilla & jag hade bokat in oss på Sergel Plaza för en myspys-start på helgen. Vi åt asiatisk buffé(och glassbuffé?) till vi nästan sprack för att sedan se filmen "John Tucker must die." Superrolig tjejfilm verkligen och
Jesse Metcalfe är ju helt gudomligt snygg. Sen gick vi tillbaka till hotellet,åt godis & drack cider & pratade & skrattade till seent på natten.
Morgonen startade med värsta frukosten. Hotellfrukostar är verkligen lyxiga och denna var inget undantag.

Tack för sällskapen min älskade lilla lillasyster. Älskar dig så högt som till himlen! :)



Postat av: Camilla

Tack för mycket mys och mkt skratt!

Det måste vi göra om någon gång!
älskar dig :)

2006-08-28 @ 10:31:32
Postat av: Malin

Supertrevligt var det gumman :) puss.


Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback