Mallorca,Magaluf.

Ingen kan väl missat att jag & Ida var i Magaluf den 18/7-25/7 i år? Nu är bilderna klara så jag tänke dela med mig lite :) Det här är en vecka om året då jag verkligen tillåter mig själv att släppa loss & vara väldigt "fjortis" i mitt annars väldigt mogna liv ;)


84685-59


- Hur simmar ett rompetroll?
- Inte fan vet jag. Hur simmar en torsk?!

- Flintisarna är efter oss...igen!

- Tjejer, vi kommer över!!
Tyst.
- GÖMT ALLT,STÄNG ALLA DÖRRAR, LÅS ALLA VÄSKOR.

- Seriöst,klappa inte katten,den är aggro!
- Jo den gillar mig...AJ,SHLEM-KATTEN SPISTE MEG!

- Du är skyldig oss shots/drinkar!! (x antal ggr till fel pers.)

- Vi förfestar väl innan förfesten..?!

- Jag har inga pengar,Ida är bankomaten!
- Behåll växeln *blink blink*
(eh, 10 euros i dricks till en bartender??)

En mycket lyckad resa,saknar redan många!


Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback