It's a lovely day.

Åh,vilken härlig dag! Har inte varit det minsta bakis,utan pigg & glad. Pappa,Johanna & jag tog en sväng på stan. Dom lurade in mig i Mrs H & jag fick hålla hårt i fingrarna så dom inte skulle plocka på sig mer än "DuWop - Butterfly Kisses". Och jag måste nog säga att DuWop nästan kickar Juicy tubesen från förstaplatsen. Älskar allt utom möjligtvis lukten som kunde ha varit bättre. Men hur som hur,favoriten är,som jag trodde, "buttercup". Sen hälsade vi på Johannas syster som jobbar på MulberryNK. Hon visade lite väskor och jag blev kär. I en blå Luella. Den lilla godbiten frinns här...Väl inne i sminkdjungeln köpte pappa varsitt rengöringssett med neccessär från Kanebo till Johanna & mig. He's the best :)





Sen satte vi oss och åt teriyaki och pratade lite om vår inplanerade resa till Turkiet i höst. Därefter ställde vi oss på första parkett för att se Pridetåget Jag tycker det är en rolig tillställning,mer fest,glitter & glamour kan det inte bli :) Sen sa jag hejdå till pappa & Johanna som ska bo på hotell inatt,dom små lyxlirarna. Jag ser fram emot en kväll helt ensam, det var längesen jag hade det. Funderar på att kila ner och köpa lite hämtmat för att lyxa till det lite extra. Sushi eller kina?

Postat av: Johanna

Ja, vilken mysig dag det var! Kändes lyxigt att kunna strosa omkring bara sådär! Hoppas att jag hinner hem ikväll i tid till vårt nya projekt...
Kram
JO

2006-08-07 @ 13:07:51

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback