Dyr lunch.

Lunch med Ida ja. Hur trevligt som helst! Och det blev en dyr historia den där "lunchen"..Man ska inte gå i affärer förrän man är helt känslomässigt stabil. Tydligen var Ida på rikgit shoppinghumör & hon är bra på att hetsa mig till att köpa grejer (faktiskt!). Hon köpte ett otroligt fint halsband från SNÖ of Sweden. Och jag hittade det söta armbandet från samma märke. Fin kofta från Mango, tre skuggor från Makeupstore & lite småsaker.
Så..who do I think I'm fooling? Efter den här dagen mår jag bättre än på länge!

84685-60

Som ni ser blev det "Rush". Stod i parfymdisken läänge och velade. Till slut bestämde jag mig för att spruta på lite och bestämma mig på väg hem. Och efter nån timmes sniffning traskade jag in i Åhlens Odenplan & gjorde godbiten till min!! Blir perfekt tills vår utgång imorgon.

Förresten såg jag att Freeze 24/7 finns på Debenhams. Synd att det ska vara så dyrt,hade varit kul att testa annars. Stod också och pillade på Lancome's Juicy Gelée, men ingen av färgerna var sådär jättelockande. Dessutom sa expiditen att det skulle komma två nya färger till höst,så jag tror jag avvaktar lite!

Nej,nu är det dags för sommarens sista Allsång på Skansen!



Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback